Monday, December 2, 2019

Even i die for you

Even i die for you 
you will never die for me 
So don't don't write r.i.p.

You are still flowing in my soul 
You are still blowing in my breathe 
You are still dancing in my eyes 
you are still singing in my mind 
you are still beating in my heart 

Even i die for you 
You will never die for me 
so don't don't write r.i.p. 

I am just a little away from you 
Living in a distance to make you happy 
here there everywhere i can feel you 
here there everywhere i can smell you 
its my life, your smell and smile makes better 

Even i die for you 
You will never die for me 
So don't don't write r.i.p. 

I see you in sunlight in day 
you come and warm me 
I see you in moinlight at night 
You come and cool my mood 
This is my best lovehood 

Even i die for you 
You will never die for me 
So don't don't write r.i.p. 

You told me you are sparking as a star in sky 
When i look at you, you fell as meteor 
when i see meteor, i run to hold you
I imagine to hold and fold you 
what a moments you have leave for me 

Even i die for you 
You will never die for me 
So don't don't write r.i.p.
#pureiDiot 
#HimlungHimalBasecamp 
#AnnapurnaTrek 
#NarphuValley

No comments:

Post a Comment